Blog

2019-03-23 10:20:25

7 hapa për tu zhvilluar si një agjent i ri i pasurive te paluajtshme.

Mirë se vini në botën e pasurive të paluajtshme!

 

Nëse e bëni mirë, do të ndërtoni një biznes të suksesshëm që do te  ndryshojë jetën tuaj.

 

Kur fillon si një agjent i pasurive të paluajtshme mund të jeni dyshues. Si te fitoni klientin tuaj të parë kur keni përvojë zero? Si mund të gjeneroni marrëdhenie kur nuk keni histori suksesi për të ndarë me klientin?

 

Lajmi i mirë: Çdo agjent tjetër filloi aty ku ju jeni dhe mijëra prej tyre kanë pasur sukses në ndërtimin e bizneseve ne fushën e pasurive të paluajtshme. Ka një pasuri të madhe të njohurive që duhet të mësohen prej tyre. Në këtë postim, unë do të ndaj disa nga këto mësime që do të sigurojë një guidë për të udhëhequr një agjent të ri të pasurive të paluajtshme.

 

 

 

Hapi 1.  Kuptoni se nga vijnë mundësite më të mira.

 

Para se të flasim për taktika, ka një gjë të rëndësishme që duhet të dish për mundësitë:

Ato më të mira nuk janë pako të internetit (lloji që blini përmes reklamave të paguara). Mundësitë më të mira vijnë nga njerëzit me të cilët keni zhvilluar marrëdhënie kuptimplotë. Mbështetja e këtyre marrëdhënieve do të gjenerojë biznes të përsëritur dhe referues (që, mesatarisht, përbën 89% të të gjitha transaksioneve të pasurive të paluajtshme).


Hapi 2. Filloni me njerëz që tashmë e dinë.

 

Komuniko me njerëzit që tashmë te njohin dhe të  pëlqejnë, dhe le ta dinë që po filloni një karrierë të re si agjent i pasurive të paluajtshme. Tregojuni anëtarëve të familjes, miqve, ish-kolegëve, etj.

Mbani në mend se ndërsa familja, miqtë dhe të njohurit mund të kenë besim tek ju si njeri, do të duhet pak kohë që ata të kenë besim tek ju si një profesionist i pasurive të paluajtshme - mund të duhen muaj apo edhe vite. Jini të durueshëm me marrëdhëniet tuaja " para-pasurive të paluajtshme".

Mos u nxitoni!

 

Hapi 3. Njihuni me njerëz të rinj.

 

Ju duhet të zgjeroni rrjetin tuaj, kështu që filloni ta bëni atë misionin tuaj për t'u takuar me njerëz të rinj. Mos u fsheh prapa ekranit të kompjuterit - mbylleni Facebook-un  dhe dilni nga dera! Qendroni ballë për ballë me njerëzit çdo ditë.

 

Këtu janë vetëm disa nga mënyrat për ta bërë këtë:

• Vullnetarizmi

• Bashkohuni me një grup takimesh

• Bashkohuni me dhomën tuaj të tregtisë dhe merrni pjesë në ngjarje

• Bisedoni me fqinjët tuaj

Çojeni qenin tuaj në parkun e qenve

• Shkoni në palestër

• Merrni pjesë në një klasë arti

• Bisedoni me të huajt

 

Le të dinë që ju jeni një agjent i pasurive të paluajtshme, por vendosni më së shumti përqendrimin tuaj në ndërtimin e marrëdhënieve. Shkoni në takime me një zemër të hapur dhe një interes të sinqertë në njohjen e njerëzve. Pasi të kenë shumë besim, këta miq të rinj do të jenë të lumtur të ofrojnë referime ... ose edhe të punojnë me ju për të blerë ose shitur shtëpitë e tyre.

 

 

 

 

Hapi 4.  Shto kontaktet në CRM -ne (sistem i menaxhimit të marrëdhënieve me klientët) tuaj.

 

 

Çdo biznes ka mjetet e veta. Në biznesin e pasurive të paluajtshme - biznesi i marrëdhënieve - mjeti juaj është një sistem i menaxhimit të marrëdhënieve me klientët (CRM). Përveç ruajtjes së informacionit rreth kontakteve tuaja, një CRM merr ato koncepte të paprekshme si "marrëdhëniet" dhe "besimin" dhe i vendos ato në një format sasior.

Ju mund të shihni se sa kontakte keni, kur i keni kontaktuar së fundi, nëse ata kanë dhënë ndonjëherë një referim, sa afër janë ata që dëshirojnë të lëvizin, etj.

 

Për çdo person që ju e njihni, dhe çdo person i ri që takoni, shtoni informacionin tuaj në CRM tuaj. (Sigurohuni që të merrni lejen e tyre për t'i kontaktuar ata.)

Një artikull për revistën REALTOR® sugjeron që ju "u thoni atyre që dëshironi t'i dërgoni disa informacione për atë që po bëni dhe se shpresoni t'i ndihmoni një ditë me një lëvizje.

 

Më e keqja që mund të ndodhë është se ata thonë jo, dhe më e mira është që ata t'ju japin informacionin që një ditë të çon në një shitje ".

 

 

 

 

Hapi 5. Krijo një strategji për forcimin e marrëdhënieve tuaja dhe qëndrimin ne vemendje te klientit.

 

 

Mirë, ju keni një CRM të plotë të kontakteve ... tani çfarë?

 

Hapi tjetër është krijimi i një strategjie për forcimin e këtyre marrëdhënieve dhe qëndrimin ne vemendje te klientit. Përveç thirrjeve telefonike dhe bisedave të rastit ballë për ballë, ju mund të ushqeni kontaktet tuaja nëpërmjet marketingut të përmbajtjes. Ndani përmbajtjen e vlefshme që është e dobishme dhe e rëndësishme për kontaktet tuaja dhe kjo tregon ekspertizën tuaj.

 

Këtu janë disa shembuj të llojit të përmbajtjes që mund të ndani (nga REALTOR® Magazine):

 

• Për pronarët e shtëpive:

o Sa është rritur ne vlerë shtëpia e tyre që pas blerjes

o Informacion mbi kushtet e tregut vendor që mund të ndikojnë në vlerën e shtëpive të tyre

 

• Për qiramarrësit:

o Përditësimet mbi zhvillimet e reja në fushen e pasurive te paluajtshme që vijnë në zonën e tyre

o Informacion mbi pronat e përballueshme

 

Mund të ndani informacion përmes postës elektronike, mesazheve sociale, postimeve të blogut, kartolinave dhe madje edhe mesazheve tekstuale. Kuptojeni se si secili nga kontaktet tuaja preferon të dëgjojë prej jush.

 

Pra, si mund të siguroheni që të gjitha këto ndërtime të marrëdhënieve dhe të qëndrimit ne vemendjen e klientit janë bërë?


 

Hapi 6. Vendosni gjithçka në rrjedhën e punës (ndërto procesin tënd).

 

Sapo të keni zhvilluar strategjinë tuaj të gjenerimit, është koha për ta bërë atë një proces.

Një proces është një seri aktivitetesh që kryhen saktësisht të njëjta pa pushim. Për të siguruar që strategjia juaj të bëhet një proces, ju duhet të vendosni gjithçka në rrjedhën e punës.

 

Flukset e punës (një tipar i disa CRM-ve të ndryshme të pasurive të paluajtshme) ju lejojnë të automatizoni procesin tuaj dhe të vendosni përkujtues kështu që asgjë të mos humbasë.

 

Me rrjedhen e punës, mund të krijoni shabllone të postës elektronike për t’u përdorur në një fushatë automatike marketingu . Ju mund të vendosni përkujtuesit se kur duhet të postoni në Facebook, kur të bëni thirrje telefonike për të kontrolluar me kontaktet tuaja ("Hej, vetëm për të rikujtuar që tani unë jam një agjent i pasurive të paluajtshme!") Dhe kështu me radhë. Ju mund të krijoni edhe një rrjedhë pune që automatikisht të delegoni një detyrë tek ndihmësi juaj.

 

Flukset e punës ju lejojnë të qëndroni në proces. Dhe procesi është vendimtar për të marrë  në kontroll biznesin tuaj të pasurive të paluajtshme.

 

 



                                                                                                 






Hapi 7. Thuaj "Faleminderit".

Kur referencat  fillojne të japin fryte, gjëja e parë që duhet të bësh është  ti dërgosh një leter falenderimi me shkrim dore personit që e bëri referimin. Një shënim i shpejtë personal do të sherbejë shumë për të treguar mirënjohjen tuaj dhe forcimin e kësaj mardhënie

Merrni një hap më tej dhe përfshini një kartë dhuratë me shënimin.

Shpërblejeni sjelljen që dëshironi më shumë.

________________________________________

 

 

 

Nuk ka zgjidhje të menjëhershme për gjeneruar shpejt para ne fushën e pasurive të paluajtshme. Ju duhet të bëni shumë punë të vështirë për të ushqyer marrëdhëniet tuaja me njerëzit.

 

Ju duhet krijoni  një proces dhe të investoni kohë dhe energji në ndërtimin e flukseve të punës.

 

Edhe pasi të keni mbaruar vitin tuaj të parë, puna akoma nuk është bërë (edhe pse nëse keni ndërtuar fluksin e punës tuaj, duhet të jetë pak më e lehtë). Është një udhëtim i gjatë, i vazhdueshëm, por ia vlen. Për shkak se do të drejtoni një biznes të suksesshëm dhe të qëndrueshëm të pasurive të paluajtshme.


                                                                                           



Shkrim nga: Sammy  Harper. Realvolve. "7 Steps to Getting Leads as a New Real Estate Agent". 04, OCT 2017.

http://blog.realvolve.com/7-steps-to-get-leads-as-a-new-real-estate-agent